לכבוד טקס האוסקר: דירוג 5 הרגעים הכי מיוחדים של סטלה ארטואה על המסך

לכבוד טקס האוסקר: דירוג 5 הרגעים הכי מיוחדים של סטלה ארטואה על המסך

היא לא רק אחת מהבירות הנחשבות בעולם; אם אתם מכירים את סטלה ארטואה מקרוב, בטח כבר שמעתם גם על הקשר הייחודי שיש לה עם עולם הקולנוע, הרבה מהקמפיינים האיכותיים שלה נוצרו בהשראת הקולנוע האירופאי בשיתופי פעולה מעניינים עם במאים ושחקנים ידועים, שהביאו לתוצאות מעניינות במיוחד על המסך. לכבוד טקס האוסקר, אנחנו חושפים 5 רגעים כאלה

לכבוד טקס האוסקר, אספנו את 5 הרגעים הכי מיוחדים של סטלה ארטואה על המסך:

1. הרבה פרסומות כיכבו השנה בסופרבול, אבל אין ספק שזו של סטלה ארטואה נתנה פייט ראוי. המותג הקים השנה לתחייה שתיים מדמויות הקאלט האהובות ביותר בכל הזמנים – קארי בראדשו מ”סקס והעיר הגדולה” (שרה ג’סיקה פארקר) וה-Dude מ”ביג לבובסקי” (ג’ף ברידג’ס). בראדשו וה-Dude נכנסים לבר ומעוררים חתיכת מהומה רק משום שהם מזמינים סטלה ארטואה במקום המשקאות שהם כל כך מזוהים איתם – קוסמופוליטן ו-ווייט ראשן. ברידג’ס מתיישב לצד ג’סיקה פארקר שמחמיאה לו על הבחירה ואומר: ” Well, changing can do a little good”. הפרסומת דורגה כאחת מהמוצלחות של הסופרבול, והמבקרים שיבחו את הבימוי הקולנועי והמסר הקולע.

 

2. הופעת הבכורה של סטלה ארטואה בשידורי הסופרבול ב-2011 סיפקה לצופים עוד רגע בלתי נשכח. בפרסומת בעלת הטייטל “Crying Jean” גילם זוכה האוסקר אדריאן ברודי זמר ג’אז שמופיע במועדון אנדרגראונד צרפתי אי שם בשנות ה-60. הבר מלא בנשים יפות, אבל מתברר שברודי שומר אמונים אך ורק לכוס הסטלה ארטואה שלו. “מדובר בקונספט יצירתי מדהים”, אמר ברודי על הפרסומת בכיכובו. “יש בה הומור ואיכות מוזיקלית עכשווית. זה היה מאד מרגש להשתתף בה”. באופן מוזר הפרסומת זכתה לביקורת מצד התקשורת הבלגית בטענה שהיא יוצרת רושם כאילו מדובר בבירה צרפתית ולא בלגית.

 

3. יש רגעים שבהם העיתוי הנכון הוא הכול. אחד מהם הוא הסצנה הזו בסרט עטור הפרסים “בירדמן” משנת 2015 שבו מייקל קיטון יושב בחדר ההלבשה, שותה מבקבוק סטלה ארטואה ואומר: “I’ve got the chance to do something important”. למרות שבסרט נצפו עוד כמה מותגים מוכרים, אף אחד מהם לא עורר כל כך הרבה רעש כמו הופעתו של הבירה ברגע המכונן הזה.

קרדיט: אתר entertainment weekly

 

4. אחד מהבמאים הנחשבים יותר ששיתפו פעולה עם סטלה ארטואה הוא ווס אנדרסון (“משפחת טננבאום” ו-“מלון גרנד בודפשט”). ב-2010 הוא יצר יחד עם הבמאי רומן קופולה פרסומת בלתי נשכחת בשם “LE APARTOMATIC” בסגנון סרטי הריגול הצרפתיים של שנות ה-60′. בפרסומת מופיע בחור צעיר שמארח בחורה בביתו עמוס הגאדג’טים, שכולל בין היתר מתקן אוטומטי למזיגת בירה (סטלה ארטואה כמובן). כשהוא משאיר אותה לבד היא מתעסקת עם קונסולת הכפתורים ודברים, איך לומר, יוצאים קצת משליטה. מה שייחד את הפרסומת הוא הסגנון הוויזואלי המרהיב של אנדרסון שכולל בין היתר הקפדה יתרה על סימטריה, תנועות מצלמה מדויקות וצבעים אופייניים.

 

5. ולבסוף, קבלו את אחת הפרסומות המוערכות ביותר של סטלה ארטואה. במקרה (או לא), מדובר בפרסומת המתארת את התלאות שעבר המאסטר-ברואר סבסטיאן ארטואה בדרך לרכישתה של המבשלה שקיבלה את שמו. הפרסומת הכיפית מצליחה לרתק בכל פריים שלה, והיא צבעונית ואנרגטית, עם שפה ייחודית ועיצוב מושלם ומדויק – כיאה לפרסומות של סטלה ארטואה.

הפרסומת מסתיימת בשאלה – What do you want to be remembered for? ואם אתם נמצאים במסע להגשמת חלום משל עצמכם, ייתכן והיא תעורר אצלכם לא מעט השראה. בהצלחה!