כשקארי בראדשו וה-Dude מביג לבובסקי נפגשו לדרינק

כשקארי בראדשו וה-Dude מביג לבובסקי נפגשו לדרינק

הסופרבול הוא האירוע עם הכי הרבה רייטינג בארצות הברית ובמהלכו משודרות הפרסומות הכי טובות ויקרות. לכבוד אירוע הגמר, שישודר ב-4/2, סטלה ארטואה הצליחה להפגיש בין 2 דמויות אהובות לדרינק שובר שגרה. לפרסומת המלאה ולפרטים נוספים על מה מחכה לנו בסופרבול השנה המשיכו לקרוא >>

פרסומת סטלה ארטואה לגמר הסופרבול

גמר הסופרבול ה-53 יתקיים השנה ב-1:30 בלילה (שעון ישראל) של ה-4/2 באטלנטה, ויפגיש את קבוצת לוס אנג’לס ראמס נגד קבוצת ניו אינגלנד פטריוטס. בישראל מכירים את הפוטבול בעיקר בזכות אל באנדי, AKA – 4 touchdowns in one game, ולפעמים אפשר לראות קבוצות קטנות משחקות בפארק הירקון, אבל בגדול – הוא לא ממש תפס (עדיין!) בישראל.

בארצות הברית מצד שני, הסופרבול הוא יום חג של ממש, שמחכים לו במשך 364 ימים, מדובר באירוע עם הרייטינג הגבוה ביותר בטלוויזיה האמריקאית. בשנת 2015 למשל, צפו בו בממוצע לאורך כל חלקי המשחק, 114.5 מיליון צופים והרייטינג הגיע ל-47.5%, שהפך אותו למשדר הטלוויזיה הנצפה ביותר בכל הזמנים. לרייטינג כזה בישראל זכו בעיקר תחרויות מלכות יופי ואירוויזיון ששודרו בערוץ 1 לפני עליית הטלוויזיה המסחרית.

בגלל הנתונים האסטרונומיים האלה, הפרסומות שמשודרות במהלך הסופרבול נחשבות לאיכותיות, הגרנדיוזיות והיוקרתיות ביותר ואלפי מותגים שנחשבים למובילים בעולם נלחמים זה בזה על השגת משבצת שידור במהלך המשחק.

השנה, סטלה ארטואה הצליחה להשיג מקום נחשק וגייסה לשם כך 2 מהדמויות האייקוניות ביותר בכל הזמנים – קארי ברדשאו (שרה ג’סיקה פרקר) מ”סקס והעיר הגדולה” וה-Dude (ג’ף ברידג’ס) מ”ביג לבובסקי”. שתי הדמויות לא נבחרו במקרה – שתיהן מזוהות עם קוקטיילים קבועים שהו נוהגות להזמין; במקרה של קארי בראדשו מדובר בקוקטייל קוסמופוליטן, וה-Dude אוהב את ה-White Russian שלו.

הפרסומת מפגישה את 2 הדמויות שני עשורים אחרי שהתפרסמו לראשונה, בבר יוקרתי. קארי נכנסת אליו לצלילי מוזיקת הפתיחה של סקס והעיר כשהיא אלגנטית מתמיד, מתיישבת ומזמינה *רעש של חריקת תקליט* סטלה ארטואה. המלצר המום, המלצרים קורסים, הלהקה מפסיקה לנגן. הסטלה ארטואה נמזגת בקפדנות לתוך כוס הצ’אליס שלה ומוגשת לשולחן.

קאט טו לבובסקי, שנכנס לבר במדים שלו – סוודר מוזר, מכנסי שרוואל ושקפקפים. הוא עולץ כתמיד ומזמין מהבר… לא, לא סטלה ארטואה. סטלה ארטוס. ל-Dude יש לב זהב, אבל צרפתית הוא לא ממש יודע.

פרסומת סטלה ארטואה לגמר הסופרבול

לבובסקי מתיישב ליד קארי, שמחמיאה לו על הבחירה והוא עונה לה – Changing can do a little good, מה שנקרא – שינוי יכול לעשות קצת טוב, מסר שראוי בהחלט לאמץ.

פרסומת סטלה ארטואה לגמר הסופרבול

אז בפעם הבאה שאתם מתלבטים האם לשתות את אותו דרינק שכבר שתיתם מיליון פעם, תגוונו, אולי תתאהבו…  🖤🍻

לפרסומת המלאה:

* אזהרה: מכיל אלכוהול – מומלץ להימנע משתיה מופרזת