10 דברים שכל אישה בלי פילטרים יודעת

10 דברים שכל אישה בלי פילטרים יודעת

כולנו מכירים את המישהי הזאת, או שאנחנו בעצמנו המישהי הזאת, שמתנהלת בעולם בלי פילטרים, מתנהגת ואומרת מה שהיא רוצה. איך זה להיות כל כך ישירה וחסרת עכבות? קבלו הצצה:

אתם יודעים כמה זה נדיר למצוא מישהי שיודעת מה היא וכמה היא שווה ולא מפחדת להראות את זה לעולם? כן, אולי פה ושם זה עולה לכם בכמה יציאות יותר מדי כנות – אבל זה עדיף הרבה יותר מלחיות עם מסכות ולנסות להבין מה הכוונה של מי שאנחנו מדברים איתו.

אישה בלי פילטרים

איך זה להיות אישה בלי פילטרים שהיא הדבר הכי מרענן בסביבה?

1. כשחברים שלך רוצים לשמוע דעה כנה, את האדם הראשון שהם יפנו אליו

את לא מייפה את המציאות ולא אומרת מה שאנשים רוצים לשמוע ומי שמבקש ממך עצה או דעה יודע טוב מאוד שהוא יקבל את כל האמת לפרצוף, לטוב ולרע. זו מחמאה אדירה, כי יש כל כך הרבה אנשים שמסתירים את האמת מחשש לפגוע או שלא יאהבו אותם בגלל זה.

2. איתך זה הכול או כלום

מי שמחפש את האמצע, יחפש במקום אחר. את חיה את החיים במלואם ללא פילטרים ומי שאוהב אותך, יאהב אותך גם ברגעים שזה גורם לו לאי-נוחות.

3. את מקבלת את השירות הטוב ביותר גם מבלי שתבקשי

מנה שלא עומדת בסטנדרטים שלך נשלחת תוך שניה למטבח בחזרה, כי למה לשלם על משהו שלא טעים ממש? נציגי שירות מתאמצים בשבילך כי כבר העמדת אותם פעם-פעמיים (עשרים) על מקומם ואיכשהו הברמנים תמיד מתייחסים אליך קודם כדי לא להסתבך. אבל, כל מי שנותן לך שירות יודע שבחרת בו כי הוא הטוב ביותר ושאת לא מתפשרת עליו.

חוץ מזה, כשרואים אותך מתקרבת יודעים להכין עבורך את השולחן, בין אם זה עם הבירה המועדפת עלייך (אנחנו מהמרים על ויינשטפן, שהיא בירה טבעית, בלי פילטרים ומרעננת, בדיוק התכונות שאנשים אוהבים בך), או עם המנה שאת הכי אוהבת. הם יקראו לך דיווה, אנחנו נקרא לך לקוחה מועדפת.

אישה ובירה בלי פילטרים

4. את יודעת שכל החברים שלך הם חברי אמת

איזו עוד סיבה יש להם לבלות עם מישהי כל כך עוצמתית? וחוץ מזה, את לא תשאירי לידך מישהו שלא מרים אותך גבוה ואוהב אותך במקסימום. לכן את מוקפת בחברים כמוך, שרוצים לחוות את העולם בדיוק כמו שהוא, בלי פילטרים, בלי תוספות מיותרות והכי טבעי שאפשר.

5. את לא מאמינה בשקרים

למי יש זמן בכלל לזכור דברים שלא קרו באמת? זו הסיבה שאת תמיד כנה וישירה – כשאת כנה לחלוטין, את לא צריכה לבזבז זמן בלהיזכר מה אמרת ולמי.

6. את הופכת לסמכות הראשית בכל דבר וכולם מחקים אותך

מאיזושהי סיבה, להיות ישירה ודעתנית הופך אותך למנהיגה בכל מקום בו את נמצאת. כנראה שזה בגלל שאנשים יודעים שהביטחון שלך מספיק בשביל כולם.

7. פוחדים ממך ואוהבים אותך בו זמנית

כן, יש אנשים שלא רגילים לשמוע מישהי שאומרת את כל האמת בפנים ללא פילטרים, אבל רוב הזמן הם מקנאים באומץ ובביטחון שלך. חוץ מזה, כשאת שלמה עם מי שאת במיליון אחוז ועומדת מאחורי זה, את יכולה לעשות מה שאת רוצה.

8. לחברים שלך לא קל איתך לפעמים אבל, הם יודעים שאת אוהבת ומעריכה אותם. בדרך שלך.

החברים שלך אולי זוכים ממך לאהבה קשוח אבל, זה רק בגלל שאת מעריכה אותם ויודעת שמגיע להם הכי טוב שיש. אם צריך להיות קשה איתם לפעמים כדי למנוע מהם לעשות טעויות, so be it.

9. זה שאת כל כך פתוחה, לא אומר שאי אפשר לבטוח בך 

זה שהפה שלך בלי פילטרים, לא אומר שיצאו משם סודות! את כנה ופתוחה לגבי החיים האישיים שלך אבל, כשזה מגיע לחיים של אנשים אחרים, את יודעת לשמור אותם לעצמך.

10. את מוציאה את הצד הכי קיצוני מכולם

את החברה שכולם עושים את הדברים הכי משוגעים איתה, כי את הבנאדם שנותן להם הכי הרבה ביטחון. זה יכול להסתיים בקעקוע או פירסינג חדש, בנסיעה לקמפינג ספונטני בלי כלום חוץ מארגז בירות בבגאז’ של האוטו, וזה יכול להסתיים בטיסה ספונטנית. מה זה משנה, העיקר שתמיד כיף!!

ונסיים עם נטולת הפילטר האהובה עלינו בעולם, ריהאנה: